امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

نے نے خــوشــکـِـلــِ مـــا

نظرات (5)

مهسا
15 آبان 92 9:29
ماشاالله به این پسر
(◡‿◡✿)خــالــهـ جــوטּ(✿◠‿◠)
پاسخ
خاله مهسا ممنونم خاله جون از دوستم چه خبر خوبه؟؟؟
فرناز
2 آذر 92 8:27
دیگه نظر نمیذارم بابا عکس جدید بذار خاله این فاطمه هم عجب حوصله داره ها
(◡‿◡✿)خــالــهـ جــوטּ(✿◠‿◠)
پاسخ
خاله فرناز جونم ببخشید این خاله ی من مشغول کار پایان نامه اش بود اصلا فرصت نداشت
مریم (شهربابک)
7 آذر 92 11:43
سلام خانوم خانوما خوبی؟ خوش میگذره؟ خانواده محترم خوبن؟ بابای امیررضا خوبن؟ فاطمه جان گل پسرت ( داماد آینده من ! البته باید نفس جون راضی باشن. میدونی که نظر دخترم برام مهمه) خیلی شبیه باباشه، اصلا به مامانش نرفته ها انشا ا.. یه روز ببینمتون خانواده محترم رو سلام فراوون برسون خوش و سالم باشی بوس بوس
(◡‿◡✿)خــالــهـ جــوטּ(✿◠‿◠)
پاسخ
خاله مریم سلام خوبی ؟ماهمه خوبیم ببخشید خاله ولی من فکر کنم داماد خالم باشم ها
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
7 آذر 92 13:25
ای جااااااااااااااااااااااااااااااان ماشالااااااااا
مامانی درسا
8 فروردین 93 4:09
تولدت آغاز زیباییهاست هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم