امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نے نے خــوشــکـِـلــِ مـــا

من پسرم

1391/8/23 20:41
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به دوستای گلمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

کوچیکترا بزرگترا

خبر دارم هوار هوارشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

امروز ساعت ١٩:٥٥دقیقه مامان واسه دومین بار رفت سونو گرافی

که دکتر گفت:جی جی جینشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهآروین(پسر 41دایی) همبازی پیدا میکند

البته اینجوری نگفتگفت که:وای چه پسر خوشکلیما بچه به این خوشکلی ندیده بودیم(تخیلات مامانت)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کیانا
24 آبان 91 8:05
سلام. به سلامتی. قدمش مبارک. حالا از این به بعد باید برای به دنیا اومدن پسرعمه آروین خوشگله لحظه شماری کنیم. وبم هم شوخی شوخی حذف شد. راستی کی به دنیا می یاد؟
مامان آرشیدا کوچولو
22 آذر 91 14:01
خوش قدم باشه دلبری این پسر اهوازی مامانش چرا ننوشتی توی دل مامانشه از قسمت مدیریت وبلاگ نی نی من
مامان آرشیدا کوچولو
23 آذر 91 16:39
آخه دیروز توی خیابون دیدمتون نی نی رو شناختم
مامان آرشیدا کوچولو
26 آذر 91 15:09
من اول فکر کردم جوجویی آبادانیه بس که قرتی بود و با عینک دودی و یه تیپی دل من رو که آب کرد نگو وروجک شوشتری بوده
مامان امیر مهدی
6 دی 91 1:37
سلام عزیزم منم خوشحالم که یه دوست و همشهری دیگه پیدا کردم ممنون که بهمون سر زدین